Alleen maar leuk? - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marieke Bor - WaarBenJij.nu Alleen maar leuk? - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marieke Bor - WaarBenJij.nu

Alleen maar leuk?

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Januari 2013 | Oeganda, Kampala

Soms vraag ik me af:
waar ik aan begonnen ben.
Bijvoorbeeld wanneer een kakkerlak
van restjes begint te smikkelen.

Of wanneer onze buurhond
de hele nacht niet slapen kan (en wij dus ook niet).
Ook twijfel ik wanneer de stroom uit valt
en je na 7-en geen hand voor ogen ziet.

Maar het moeilijkste is toch wel
dat ik heel ver bij mijn man vandaan ben
en soms zit hij niet lekker in zijn vel.

Dan voel ik mij schuldig
want ik ben ten slotte weggegaan
Dan wil ik hem een dikke knuffel geven
maar helaas, dat zal niet gaan.

En dan blijkt dat mensen heel lief informeren
naar hoe het met mij gaat
Maar helemaal vergeten
dat ook Simon nog bestaat.

Dus bij deze, lieve mensen,
met mij gaat alles goed
Maar willen jullie ook Simon steunen
nu hij mij missen moet?

  • 01 Februari 2013 - 18:57

    Judy :

    wauw, liefde maakt schrijftalent wakker...
    weet simon dat het bij de overburen op dinsdag visdag is? en op vrijdag bamidag?
    veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 28 Dec. 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 13931

Voorgaande reizen:

17 Januari 2013 - 11 Mei 2013

Afstudeeronderzoek in Oeganda

Landen bezocht: